søndag den 13. maj 2012

Mors Dag - vittig

Her er et lille kort, jeg lavede til min kære mor i anledning af Mors dag

Indeni står en tekst, som jeg selv har fundet på. Jeg er ikke digter, men syntes, det virkede mere ægte, hvis jeg selv forfattede noget, istedet for den nemme løsning: Google (hvilket jeg kraftigt overvejede)
Sammen med kortet fik mor denne lille vittighed. Det er en ramme med en collage med ordene: "Den lille Sorte" hvortil der er hæftet en bog. Hvorfor det? kan man spørge. Jo, det er jo sådan, at mine forældre, som mange andre i familien (nævner ingen navne) er samlere, og når man (læs: jeg) spørger efter noget i min mors samling, er svaret tit: "Jeg har set det et eller andet sted... jeg ved bare ikke hvor!"
I en anden anledning gav jeg så min mor en lille notesbog til at notere ned, hvor hun ligger tingene... den er sjovt nok bare ikke til at finde længere! Så nu får mor en bog, som er let at finde. Den hænger nemlig på væggen med et stort skilt henover! ... og min mor syntes, den var så sjov, at den faktisk er kommet op på væggen - i hvert fald for en tid, som hun sagde ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar