torsdag den 10. maj 2012

Lille Kugle Rund

Jeg er virkelig dårlig til at hækle. En lang lige række af masker er, hvad det kan blive til. Problemet er bare, at jeg elsker formen af en rigtig hæklet kugle. De er jo så flotte!
MEN, efter Arne og Carlos julekuglemageri, har jeg dog prøvet at strikke et par stykker - altså julekugler - og så kom idéen: Hvis man nu prøvede at strikke en kugle i en rest alpacauld, jeg havde liggende, og filtede den... Jeg synes, resultatet var godt, og så tog det kun... 2 (? er ikke helt sikker) timer... . Her er den:

Det slog mig i dag: jeg har aldrig vist min deucopage bakke frem på bloggen, så her er den:

3 kommentarer:

  1. Den er i hvert fald blevet super fin rund.. Hvordan gjorde du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Forresten tak fordi du meldte dig som fast læser ;)

      Slet