onsdag den 16. januar 2013

Loppefund :D

Min hjort har fået en ven fra Kvickly, og jeg har fået en glasklokke med underlag :D. Det har jeg ønsket mig i laang tid :D.

Min bror og jeg var på pizzaria i dag, og se, hvad de havde hængende på væggen! SÅ flot! Meeen 750 kr. er lige meget nok til min pung, så jeg tog et billede i stedet for - og drømmer om den dag, jeg selv laver sådan et ur :D.

Se, hvad jeg fandt på det ugentlige loppemarked i Kalundborg :D. En kiste! 300 kr. måtte jeg slippe - men pengene værd, siger jeg. Jeg eeeeææelsker den :D

Indeni er der et 'snyde'låg - måske gemmested til vigtige papirer ;)

Jeg har allerede gemt mange værdisager i den :D

Denne fine lampeskærm fik jeg for en flad 20 kr.
House Doktor er det, hvis nogen kender mærket?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar