mandag den 7. januar 2013

Julegaver :D

Jeg fik da forresten også julegaver :D. Og endda mange af dem fra min ønskeliste! Ja, nu lyder jeg jo overrasket, og det har nok noget at gøre med, at jeg aldrig har lavet en ønskeliste, som jeg har vist andre mennesker, før. At vise den frem er klar en fordel, hvis man virkelig ønsker at få gaverne ;)!

Jeg fik:
Tallerkenrække (til bøger), en rød syæske, Pip Studio Early Bird-stel af mine forældre
DVD 'Brave' og 'Dear John' af lillebror Rasmus
Antik mågebakke af lillebror Anders
Håndarbejdsbog '75 fugle, fisk og andre fantastiske væsener i hækling og strik' af Lesley Stanfield samt tilskud til Pip Studio Early Bird-stel af storebror Peter
Julepynt af Helle

Og overraskelsen! Min kære veninde Michelle og hendes datter, Laura, kom på besøg - og de havde gaver med! Jeg var svært fristet til at kaste alt, jeg havde i hænderne (gjorde det selvfølgelig ikke, da dette var Laura ;) ) og kaste mig frådende over gaverne. Blev dog pænt bedt om at vente til næste dag (juleaften), hvilket jeg så måtte gøre - fordi det blev udtalt foran min mor ;D!
Jeg fik:
Signeret håndarbejdsbog 'Strikkedukker' af Arne og Carlos samt håndarbejdeudstyr fra kære Michelle, Jens og Laura!

Jeg er vild med alle mine gaver og bruger det hele ;D. Mange, mange tak :D

1 kommentar: