torsdag den 7. februar 2013

Hvad laver jeg - Hvad jeg laver

Se, det er et spørgsmål, jeg ofte spørger mig selv - hvad laver jeg?

Nå, det er ved at være et stykke tid siden, jeg sidst skrev et indlæg, så jeg synes, det var et godt tidspunkt for et nyt. Kan dog love, at det bliver meget mere spændende efter weekenden, hvor jeg lover at vise hele 3 hemmeligheder frem!

Jeg inviterede Mr. K en tur i byen for noget tid siden, og han insisterer på, at nogen må se ham før hans make-over. Hvem er Mr. K? Mere om det - efter weekenden ;).

Jeg har vist nævnt min fasination for tårne før. Jeg må vise dette her, som jeg fandt i Sorø, da jeg var til jobsamtale til et sygeplejevikariat der. Jeg fik ikke jobbet - det gjorde en gammel studiekammerat - men jeg er bare glad på hendes vejne.
Men her, på min lillebrors fødselsdag, fik jeg et jobtilbud :D. Og jeg sagde JA tak.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar