mandag den 11. februar 2013

Gaver :D

Her er de tre hemmeligheder/gaver som lovet

1. Hemmelighed
Så er Mr. K færdig og givet bort, og jeg kan derved afsløre, at han i virkeligheden hedder Kristian og er givet til Nursen Kristian. Jeg har prøvet at få ham til at ligne så meget som muligt, men det er jo en standartopskrift fra Arne og Carlos.

Nærbillede

Hele den skønne mand

Nærmere nærbillede og deltaljer

Baghoved

Detaljer fra sygeplejeuniformen, sygeplejeur og Dansk Sygepleje Råd-nål

Med strikketøj i hånden (han lærte jo sig selv at strikke)

Detaljer af fødder og sko

2. Hemmelighed 
Gave til Henriette, en kær veninde fra kollegietiden, der netop har fået barn

3. Hemmelighed
En bakke til kære Dorthe

Og en gave til mig:
Jeg har modtaget denne skønne plakat af By Pepe, som jeg vandt i en Give Away hos MiniMalsen. Den er fantastisk, og jeg glæder mig til at få den op på væggen i min nye lejlighed!

1 kommentar:

  1. Det er en virkelig fin! Jeg er helt vild med de små detaljer, meget kreativt må jeg sige:) God weekend til dig.

    SvarSlet