torsdag den 12. juli 2012

Til Dorthe


Her er De Udvalgte Fem.

Jeg har fjernet en lyserød (den lyserøde/hvide), fordi jeg syntes, to lyserøde til en lille dreng var for meget. Der er en stort farvevidde i samlingen - det giver lidt at se på.

PS: Dagens køb: et hæfte af træ til hjemmelavede jakker/halstørklæder. Er den ikke fin?
Der er en i grøn i butikken. Tænker, om den mon også skal med hjem.
Måske som gave til en, jeg holder af?
(Kluden er lavet af min dygtige rommie, Kristian)


PPS: Jeg har fået en sød mail fra Michelle. Arh, post varmer hjertet - om det så er e-post eller papirpost :D. Der er lagt tid og omsorg i! Der bliver svaret hurtigst muligt :)

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker altså de pindsvin. <3
    Øhhh... hvor er hæftet i træ? Er det min mobil der ikke vil vise billedet eller har du glemt at sætte det ind?

    SvarSlet
  2. Mange tak :).

    Jeg tror, det må være mobilen, den er gal med, for jeg kan godt se den :). Den er fin, kan jeg bare fortælle :D! Rød med sorte prikker og hjerteformet.

    Kunne du ikke fortælle, om de pindsvin, du har som kæledyr? Jeg er ret nysgerrig, for jeg er blevet vild med pindsvin, og overvejer kraftigt at anskaffe mig et, og du er den første, jeg møder, som har dem! Helt generelt: hvilken slags, osv. Be' om ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde ikke set at du havde skrevet. Jamen de er en anderledes form for kæledyr. Du kan jo ikke kæle med dem, men hvis du køber en der er meget tam, så elsker de at kravle rundt på dig, eller løbe lidt rundt på sofaen eller gulvet. Du skal bare have et bur (60x100 cm), et hus de kan sove i, en mad og vandskål der ikke er for høje og spåner i bunden og hø i huset. Og så skal der være mindst 21 grader i deres bur. Ellers går de i semidvale og det kan de ikke tåle. Arten er fra Afrika og går normalt ikke i dvale ligesom vores Danske pindsvin gør. De spiser kattetørfoder. Hvis du går ind på Facebook og søger på "pindsvin som hobbydyr" så er der en god gruppe hvor du kan spørge flere af os der har dem her i landet. Der kan du også finde en god opdrætter. Hvis du vil se mine, så kig på min YouTube kanal: https://www.youtube.com/user/CharlottesWorld1
      Og hvis du har nogle spørgsmål, så spørger du bare. :-)

      Slet