fredag den 20. juli 2012

Rommies i Norge bl.a.

Mine to rommies. Kristian og Cennet - i gang med hvert sit 'håndarbejde'. Kristian har lært sig selv at hækle og strikke ud fra undervisningsvideoer fra Youtube. Imponerende! Og søde Cennet har gang i telefonen. Hun siger, at hun må lære et håndarbejde, når hun ser os andre sidde med hvert sit. Held og lykke :)!

Mit håndarbejde pt. En isbjørnemor med to unger.
Regner med, at den og en med sælene, jeg endnu mangler at brodere, skal hænge sammen med hundeslædebroderiet på væggen (når jeg får en perment en af slagsen).

Min nye tekop :D. Den er lækker

1 kommentar:

  1. Dine roomies ser venlige ud. Det er godt for det ville være lidt uheldigt hvis de var serie-mordere. He he.

    Det er en god start på broderiet. Jeg glæder mig til at se det når det er færdigt.

    Og uhhhh en flot tekop!!! Hvorfor bor jeg ikke i Norge og kan købe en magen til? :-(

    SvarSlet