mandag den 18. juni 2012

Stilhed på bloggen

Der bliver lidt stille på bloggen de næste par uger (det tror jeg i hvert fald - jeg kan tage fejl ;). Det er hent før). Sagen er, at jeg i morgen skal op til min bachelor-eksamen i sygepleje, og jeg om 14 dage rykker teltpælene op og flytter (midlertidig) til Lillehammer i Norge, fordi jeg er tilbudt et vikariat der, hvorfor mit lille kollegieværelse, (der tilsyneladende kan indeholde mange flere ting, end man lige tror), skal flyttes til mine forældres hus.

Så ved du det :)

3 kommentarer:

  1. Åh nej. Du kan da ikke være stille nu hvor jeg lige er begyndt at følge dig! Ej pjat, jeg kan godt forstå hvis du ikke har overskud til at skrive her når du har travlt med flytning til udlandet og en eksamen. Held og lykke imorgen. Jeg håber det går godt og jeg håber at flytingen ikke bliver alt for besværlig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og velkommen til :D.

      Som sagt er det ikke sikkert, jeg forbliver stille ret længe, for hvis jeg finder på noget at skrive om, skal det nok komme :). Med alle de nævnte ting, der sker lige nu, er det bare ikke sikkert, jeg får lavet så mange håndarbejdsprojekter. Vi får se. Dette års sommerferie starter snart og måske kan jeg få klemt lidt ind på den uges tid ;)

      Slet
    2. Tak. Jamen så skriv om hvad der sker i dit liv. En blog behøver jo ikke kun være om håndarbejde. Det er hyggeligt at følge med i andres liv. :-)

      Slet