onsdag den 13. juni 2012

Drage :D

Se lige, hvad jeg har lavet i disse dage :D. Er han ikke fin!?!

Jeg har selvfølgelig brugt mit nodestativ til at holde opskriften, mens jeg syede. Det var virkelig en god ide, jeg fik dengang!

Her er lige et nærbillede af den fine drage.

Havde egentlig tænkt, at det skulle være en del af en navneklud, men da der ikke er nogle børn med sådanne ønsker (eller forældre måske ;) ) i øjeblikket, er den bare til mig selv :D. Tænker på et tableau med små, søde, spiselige (for en drage) får nedenunder

5 kommentarer:

  1. Jo, den er rigtig sød :)
    Den minder om en jeg faldt over da vi kiggede efter børneservice til Laura. Den jeg fandt er bare en federe variant (efter fårene er spist, måske? :P) på en tallerken. Overvejede at købe tallerknen til mig selv, men måske den er en mulig fødselsdagsgave til dig?
    Du kan se den her: http://media.petitepeople.com/products/pictures/preview/24mellemX.jpg

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må bestemt være efter fårene er spist. Den kan jo dårligt flyve!

      Den er helt bestemt ganske sød at se på :P. Kunne være sjov som en slags kagetallerken (går ud fra, den ikke er særlig stor)

      Slet
  2. Ej hvor er den sød. Hvad med at bruge den som midtpunkt på en pude (hvis du kan sy, er lige startet med at lure på din blog nu så jeg ved ikke hvad du er til). :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder da som en god ide :D. Bestemt noget jeg må se på :P

      Slet
  3. Hvis du laver den til en pude, så husk at vise den. Elsker at se andres kreative ting. :-)

    SvarSlet