lørdag den 3. december 2011

Tidligere projekter

De to puder er inspireret af vævningen på et strikket julehjerte, jeg lavede sidste jul. Jeg kan ikke huske, hvor julehjertet er nu, men puderne blev givet som 60 års fødselsdagsgave i sommers. Stoffet på forsiden ligger dobbelt, så det er ret tykt, mens bagsiden er lavet af en meget tyndere hørvævning, min mor har lavet.

Da jeg i starten af 2011 fik at vide, jeg igen skulle være faster, lavede jeg denne lille, søde trøje til min nye niece. Desværre viste den sig at være for lille. Jeg strikker stramt, så jeg burde nok have lavet en størrelse større... øv øv...

To krammedyr til den nye niece. Opskriften fandt jeg i et gammelt blad. Hvad man dog kan finde :)?


En skål fra Tiger dekoreret med tøj fra påklædningsdukker. En decoupage skål krammedyr og trøje samt lidt købt tøj til niecen kom i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar