lørdag den 27. april 2013

Siden sidst


Siden sidst har jeg fået lavet flere dukker. En er helt færdig, mens en endnu venter på hår og tøj. Min mor kom med en ide, som jeg overvejer, for jeg elsker at strikke disse dejlige dukker, men jeg er altså ikke det største legebarn ;). Hun foreslog at prøve at sælge dem. Disse billeder er ikke de bedste, men de er nu søde, ikke? Det synes jeg i hvert fald, de er :). 


Jeg har fået indrammet mine Grønlandsbroderier :D. Er de ikke fine?!?!
Du kender dem fra her

1 kommentar:

  1. Hvor er de fine alle dine ting - billederne skal nok se flotte ud ved siden af hinanden :)
    Jeg kan tilføje dig til en facebook gruppe hvor folk sælger børne-ting? Der er nemlig mapper med hjemmelavede ting, hvor jeg selv har købt hæklet frugt og grøntsager. Du kunne sikkert også sælge - især når de jo kan blive custom-made i præcis det tilbehør, hår, tøj og den farve som køber vil have. I say do it! Det er en god ide, din mor er kommet med ;)

    SvarSlet