fredag den 4. oktober 2013

Tur til Kenya september 2013

Jeg var i Kenya i 11 dage fra 10. til 20. september. Startede med 2 dage i Nairobi med elefantbørnehjem, Karen Blixens museum og Rothschildgiraffer (fik endda et kys - det var som at strøge våd sandpapir hen over munden). Derefter kom 5 dages saferi i Amboseli, hvor jeg så løver, elefanter, zebra mm., i Tsavo, hvor jeg så Gepard, leopard mm og en overnatning i Taita Hills på et luksushotel med masser elefanter foran vinduet. De sidste 4 dage var jeg sammen med min veninde, der, hvor hun bor i Kilifi. Det var superfedt - havde ikke set hende i ca. 1 år. Alt i alt en fed tur, som jeg håber at gentage
Elefantbørnehjem

Masaikvæg i Amboseli

Elefantfamilie i Amboseli

Gammel, arret hangiraf i Tsavo

Mig ved Shetani Lava Flow, Tsavo

Mig i Tsavo

Udsigt fra vindue, Salt Lick Lodge

Mig i værelse

Elefantunge ved Salt Lick Lodge

Elefantfamilie ved Salt Lick Lodge

Mig foran elefantfamilier, Salt Lick Lodge - tæt på!

Elefantfamilie, Salt Lick Lodge

Mig og Atousa, Kilifi strand

2 kommentarer:

  1. Whau, sådan en tur ville jeg godt opleve. Ser skønt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var superskønt :D! Håber at kunne tage afsted igen om et års tid

      Slet